ONLINE HIBAMEGÁLLAPÍTÁS

Online Hibamegállapítás szolgáltatásunkat (A COVID-19 miatti kiszolgáltatott helyzett miatt is) új szolgátatásként vezettük be 2020. Novemberétől.


Ha Ön:
messze lakik a javítási területünktől,
nem áll módjában tízezreket fizetni egy szerelőnek a kiszállásért és hibamegállapításért,
– Ön szerint csak apró hibája van a gépnek, ami lehet, hogy egy tanácsadással is elhárítható,
– nem szeretne senkit beengedni az ingatlanába,
karanténban van,
– esetleg elkapta a vírust és nem érintkezhet más emberekkel,
– gondolkodik már rajta, hogy kidobná a gépet, de nem biztos benne, hogy érdemes-e,
– vagy egyéb okból nem oldható meg, hogy a szerelő eljusson az otthonába megvizsgálni a készülékét,

DE SZERETNÉ, HOGY EGY SZERELŐ – az Ön közreműködésével – SZEMREVÉTELEZZE ÉS VÉLEMÉNYEZZE A MEGHIBÁSODOTT KÉSZÜLÉKET, akkor ez a legmegfelelőbb Önnek!

Miért éri ez meg Önnek?


Így minimális összeg ráfordításával eldöntheti, hogy a javítás megéri, vagy inkább érdemesebb lecserélni a készüléket.
– Nem kell hosszú napokat várni mire időpontot kap, vagy kiér egy szerelő a helyszínre!

– Nem kell feleslegesen alkatrészeket rendelni tízezrekért
– NINCS KISZÁLLÁSI DÍJ

Az Online Hibamegállapítás menete


Önnek mindössze annyi teendője van, hogy a szolgáltatás egyszeri díját átutalja (az azonnali utalás országos bevezetése óta ez azonnal megjelenik a számlánkon akár hétvégén is), és a beérkezés visszaigazolása után azonnal megkezdjük a kapcsolatfelvételt, és az Önnek megfelelő időpontban a készülék online vizsgálatát.

Így akár 30 percen belül túl lehet a problémán! Bárhol az országban, vagy akár külföldön is!

Ehhez Önnek mindösszesen egy kamerás mobiltelefonra, vagy egy webkamerával és mikrofonnal működő számítógépre/laptopra/tabletra van szüksége, amit a készülék közelébe tud helyezni, és a szerelő irányításával ezen keresztül be tudja mutatni a készülék működését, hibáját.
Messenger, Viber, Skype, vagy egyéb alkalmazások segítségével történik a szolgáltatás, attól függően mi áll az ügyfél rendelkezésére.

Az esetek és hibák átlagos 80%-ánál ezzel a módszerrel eldönthető, hogy érdemes-e a javítás, vagy további helyszíni vizsgálatra szükség van-e.

Bármilyen készüléknél működik a módszer, legyen az mosógép, mosogatógép, sütő, főzőlap, mikrohullámú sütő, stb.

Miért éri meg ez a szolgáltatás?



A legtöbb esetben már ez alkalommal el is hárítjuk a hibát közösen az ügyféllel (pl. nem folyik víz a gépbe, nem folyik le a víz a gépből, nem indul, nem fűt, nem centrifugál, nem mosogat megfelelően tisztán, stb).
Útmutatásokat és karbantartási tanácsokat is adunk ügyfeleinknek, amit mások el sem mondanak, vagy titokban tartanak!
Így Ön jelentős összegeket spórolhat meg!

Ha további helyszíni vizsgálatra is szükség van, ezzel a módszerrel már a szerelő is jobban fel tud készülni alkatrésszel, hogy a javítás a helyszínen elsőre sikeres legyen, és ebben az esetben már nem kell további bevizsgálási díjat fizetnie!

Ha felkeltettük érdeklődését, hívjon minket vagy írjon nekünk és felvesszük Önnel a kapcsolatot!
Ezt a szolgáltatásunkat minden esetben telefonos egyeztetés után nyújtjuk.
A technikai feltételekről az ügyfélnek kell gondoskodnia!

Természetesen, mint minden más esetben, erről a szolgáltatásunkról is hivatalos számlát és bevizsgálási jegyzőkönyvet adunk, amit e-mailben küldünk.

A szolgáltatás díja egyszeri 6990 Ft. Ez a díj maximum 30 perces szolgáltatást tartalmaz.

Az igénybevétel ideje

A szolgáltatás igénybe vételének időpontja Hétfőtől-Péntekig 9-20 óra közt történik!

Sürgős esetben külön díj ellenében (3000 Ft) lehetőség van hétvégi feláras szolgáltatás keretében igénybe venni szombaton és vasárnap is 9-20 óra között.

A számlaszám amire a szolgáltatás díját utalhatja:(OTP) 11773418-00854294
A számlatulajdonos neve: MÜLLER ÁRON
Közlemény: ONLINE Hibamegállapítás

Az utalás megtörténtét az Ügyfélszolgálati telefonszámunkon kérjük jelezni: 06703028212