Villanysütő javítás

Márkaszerviz gyakorlattal az alábbi márkák készülékeit javítjuk:
Aeg – Ariston – Beko – BoschCandyElectroluxGorenjeHaierHoover – Indesit – Mora – Siemens – Samsung – Lg – Zanussi

Házhoz megyünk, és az Ön otthonában végezzük el a villanysütő javítását Budapest, Dunakeszi, Fót, Göd, Sződliget, Vác, Rétság, Balassagyarmat térségében.

Rengeteg hibát alkatrész nélkül is megjavítunk! Ha alkatrészre van szükség, azt árajánlat után, rövid határidővel beszerezzük.

Ne habozzon, hívja most szervizünket a 06703028212 telefonszámon!

Gorenje villanysütők javítását is vállaljuk nagy tapasztalattal.

A villanysütő javítás menete:

Ön telefonál nekünk, vagy kitölti Online Hibabejelentés űrlapunkat.

Kollégánk telefonon egyezteti Önnel a készülék adatait, a hibajelenséget, és megbeszél egy alkalmas időpontot – akár még aznapra is – a kiszállásra.

Szükség esetén javasolja ONLINE HIBAMEGÁLLAPÍTÁS szolgáltatásunkat aminek keretében kiszállás nélkül megvizsgáljuk a villanysütőt, és sok esetben akár Ön is elháríthatja a hibát otthonában a szerelő segítségével, de jelentős költséget megspórolva.

Amennyiben szükséges kimenni, a kiszállás alkalmával kollégánk bevizsgálja a készüléket, elvégzi a hibakeresést, majd ezután részletes árajánlatot ad a javításra vonatkozóan.

Ön választhat ezek után, hogy kéri-e a sütő javítást az árajánlat alapján.

Amennyiben nem kéri a javítást, Ön csak az Árlistánkban feltüntetett kiszállási és hibamegállapítási díjat köteles fizetni.

Ha kéri a szolgáltatást, ezeket a díjakat utólag nem számítjuk fel, a javítási ajánlatunk minden díjat tartalmaz maximum kétszeri kiszállással együtt!

Kollégáink minden elvégzett szolgáltatásról hivatalos munkalapot és számlát állítanak ki!

Ha kérte a javítást, a hiba jellegétől függően akár azonnal meg is kezdjük a javítást a helyszínen.

Ha alkatrész rendelésre van szükség a villanysütő javítás elvégzéséhez, előleget kérünk (a megrendeléshez tőlünk is előleget kérnek, enélkül nem lehetséges alkatrészt rendelni, illetve a már megrendelt alkatrész előleget emiatt visszaadni nem áll módunkban), majd azonnal megrendeljük a javításhoz szükséges alkatrészt.

Az alkatrészek beérkezési ideje általában 1-3 hét, különleges esetekben ennél hosszabb is lehet, ezt a megrendelés előtt jelezzük.

Az alkatrész megérkezése után telefonon egyeztetünk Önnel egy alkalmas időpontot, majd a megbeszélt időben kollégánk elvégzi a javítást.

A javítás végén munkalap és számla készül, és bizonyos esetekben jótállási jegyet is kiállítunk.

Minden javítást igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül elvégezni, akár még aznap, a hiba jellegétől függően. A legtöbb gyorsan elhárítható, vagy ismert típushibához rendelkezünk saját alkatrész raktárkészlettel autóinkban, így az ilyen hibákat akár már a bejelentés napján el is hárítjuk!

Ha meggyőztük, telefonáljon most a 06703028212 telefonszámon, vagy töltse ki Hibabejelentő kérdőívünket.